ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ
Είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε!, εδώ είναι μερικές από τις πιο συχνές ερωτήσεις.
Πωλήσεις EasyPos365
365 ημέρες το χρόνο. Τηλεφωνική εξυπηρέτηση ή με επίσκεψη τεχνικού στον χώρο σας σε περίπτωση βλάβης. Αναβαθμίσεις της εφαρμογής.
Όχι. Δεν χρειάζεται Internet να έχετε στην επιχείρηση σας για να δουλέψετε το easypos365.
Όσους θέλετε. Δεν υπάρχει περιορισμός.
Εμπορευόμαστε και κάθε είδους hardware που ενδεχομένως χρειαστείτε σε ιδιαίτερα χαμηλές τιμές. Φυσικά μπορείτε να επιλέξετε μόνοι σας από πού θα αγοράσετε τον εξοπλισμό σας από οπουδήποτε επιθυμείτε.
Λειτουργείες Προβλήματα
EasyPos365
Ελέγξτε αν:
Ακυρώσατε ένα προϊών αλλά ίσως δεν βγάλατε Ακυρωτικό στοιχείο ή Απόδειξη επιστροφής
Κάνατε κάποια έκπτωση και δεν κάνατε ακύρωση της παλιάς και επανέκδοση νέας.
Δεν έχετε κόψει πολλά χρεωστικά παραστατικά για ένα προϊόν.
Η ώρα που κόβετε Ζ συμπίπτει με αυτή που κλείνετε τα ταμεία.
Ακυρωτικό Δελτίο κόβετε για ένα παραστατικό (την ίδια μέρα) το οποίο εκδόθηκε λανθασμένα ως προς τα ποσά η τα στοιχεία λόγο κακού χειρισμού. Κρατάτε το Ακυρωτικό δελτίο και το αρχικό για τον λογιστή σας.
Απόδειξη επιστροφής και Πιστωτικό τιμολόγιο όταν για κάποιο λόγο θέλετε να ακυρώσετε μία πώληση. (Ελλαττωματικό προϊόν, λάθος παραγγελία, λάθος τύπο παραστατικού κλπ) Το παραστατικό το δίνετε στον πελάτη σας.
Βεβαιωθείτε ότι είναι ανοικτό το εικονίδιο του RoaServer. Βεβαιωθείτε ότι είναι ανοικτό το εικονίδιο του PrintingSupport. Κάντε επανεκκίνηση το PC.
Βεβαιωθείτε ότι οι φορητές συσκευές είναι συνδεδεμένες στο σωστό δίκτυο. Κλείστε και ανοίξτε ξανά το access point του EasyPos365 . Βεβαιωθείτε πως το καλώδιο που συνδέει το PC με τον router είναι στη θέση του.
Βεβαιωθείτε ότι είναι ανοικτό το εικονίδιο του PrintingSupport. Δείτε αν έχει μείνει κάποια εκτύπωση στην “ουρά εκτύπωσης” (κάτω δεξιά στην μπάρα των windows) και κάντε επανεκκίνηση του PC.
Βεβαιωθείτε ότι ο εκτυπωτής είναι στο ρεύμα και ανοικτός.
Βεβαιωθείτε πως το καλώδιο που συνδέει τον εκτυπωτή με το δίκτυο είναι στη θέση του (ελέγξτε τα λαμπάκι στο πίσω μέρος του εκτυπωτή εκεί που ενώνεται με το δίκτυο.
Βεβαιωθείτε ότι ο φορολογικός μηχανισμός είναι στην πρίζα και το εικονίδιό του στην οθόνη των windows ενεργό.